2012-05-19

Idag gick jag alltså upp 07:00, antagligen med ögonen fortfarande stängda.
Passade på att åka till Aerösköping i 1,5 timme men tröttnade och började gå hem, fick lift sista biten!
(Ja mamma, jag liftade med en främling.) Iris har sagt "Du kan alltid lifta här, det finns inga kriminella!"
Var ute på en tur med Halla också, självklart började det att regna.
Och så sa Iris förresten innan hon åkte imorse: Om du vill kan du fråga Marcel (deras son) om ni ska borsta på Rasmus (ponny) lite! Han pratade hela kvällen igår om att ni skrattade och pekade på saker.
Jag och Marcel förstår inte varandra eftersom han bara pratar tyska och danska och jag svenska och engelska.
Nu är det ju också såhär, ni som känner mig vet redan detta, att jag inte tycker om barn. Jag kan vara trevlig mot dom i max 10 minuter, sen blir det bara jobbigt.
Men nu är han ju ingen såndär skrynklig skrikande sak som sitter vid matbordet och ogenerat tuggar med öppen mun så att all mat åker ut igen samt bajsar på sig vid matbordet (som vissa skrattar åt, jag förstår inte det roliga)
Och inte heller en frispråkig 4+ som tycker att det passar sig att öppna käften vid alla tillfällen-
han är 10 år och väldigt snäll. Att han faktiskt tycker om mig kan bero på att vi inte kan prata med varandra, vilket kanske är bra. Att ett barn ens tycker om mig är en bra sak bara det, så vi kanske kan teckenspråka oss igenom dessa 6 månader och bli lite kompisar! Vilket skulle betyda att jag har 2 vänner YEAH!
Här är lite bilder som Wibeke tog, Flicka kom 2a och Percival vann hela skiten och blev Champion!
Iris och Flicka
Massa Irish cob!
Percival

Kommentarer
Postat av: My

haha du beskriver barn så fint x)

2012-05-24 @ 18:15:57
URL: http://newwt.blogg.se/newwt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0