2012-05-13

Varje helg när jag får sovmorgon går jag alltid upp för tidigt, går upp 08:55 för att vänta tills 09:20 innan de är  frukost. Nästa helg ska jag gå upp 09:19!
Var borta hos Jaslin med Iris förut idag, men hon hade inga planer på att komma till oss för att få jobba lite, istället jobbade hon dubbelt genom att springa runt som en galning. Iris bestämde då att vi börjar träna Jaslin när vi har flyttat henne hit, så vi slipper springa arslet av oss i hennes gigantiska hage varje gång!
Idag har jag också suttit på Brenda för allra första gången för oss båda, hon verkade tycka att det var helt okej för hon följde snällt efter Iris och hoppades på att få godis. Duktig liten ponny!
Bilder ifrån promenad med vovva, tysk familj och deras vän!

Kommentarer
Postat av: My

mah jag saknar dig! och ditt ansikte! mer ansiktsbilder tack! (hah, vilken skillnad på din förra blogg och denna asså x'D)

2012-05-24 @ 18:16:46
URL: http://newwt.blogg.se/newwt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0