2012-05-03

Passar på att göra ett inlägg medans internet vill sammarbeta.
På veckodagar går jag nu upp så att jag kan vara i stallet klockan 8:00 och mata hästar, mocka och släppa ut hästar.
Vi har också börjat träna Freja och Donna ifrån marken. Brenda har fått sadel på sig en gång till.
Idag har jag kollat på när Iris tränade Brenda, hjälpt till att träna Freja och Donna, handlat på netto (storpack med Dumle i olika smaker!!!)
Och vi var precis ute på en tur med Halla och Gloria. Vi mötte upp en tjej som brukar rida för Iris och red turen med henne. Har även tränat Jaslin själv för första gången medans Iris red Percival.
Det gick ganska bra, jag tror att hon tyckte att jag var förvirrande ibland, antagligen för att jag har en tendens att vara lite för otydlig.
Iallafall så övade vi på att gå, stanna. Vända höger och vänster.  Och longera lite.
Vändningarna har inte riktigt funkat i mitt huvud fram tills idag när jag övade dom på Freja.
Nu blir det snart hembakt pizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0