2012-06-01

Nu var det ett bra tag sen jag bloggade, men att göra det varje dag känns mer och mer ovärt, det händer ju inte så mycket nya saker. Men nu när det har gått ett tag har det också hänt grejer!
Det har varit så varmt här att man kunnat arbeta i shorts och linne, nu är blåsten och kylan tillbaka ett tag.Väldigt tråkigt jag var sugen på äcklig klibbig sommarvärme nu!
Har varit ute på nattklubben Miss Sophy i Marstal med Anna förra lördagen. Det var roligt, vi dansade massor och drack BILLIGT! Danskarna tycker att det är dyrt med 25 spänn för tequila här... Tequila får mig alltid att tänka på min lilla Kim<3
Jaslin har blivit hämtad och tränad med, jag red henne för första gången i skritt och trav inne i ridhuset idag!
Har även fått provrida Percival och Flicka.
Iris vill börja sätta igång Flicka nu så jag ska försöka rida henne så ofta som möjligt i 15 min!
Hon har varit riden förut men vilat sen september på grund av en nackskada.
Innan jag klev upp på henne började Iris berätta historier om hur Flicka brukar springa iväg i full fart med folk, men att hon är lätt att  stoppa..
Ska även få börja jobba med lite hovar, fila Jaslins framfötter så att dom håller sig fina.
Det var allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0