På plats.

Jag kom äntligen fram till Arö runt kl 18:00 efter att ha åkt run sen kl 04 imorse!
Idag har jag hunnit med att träffa alla djuren och ätit hemmagjord pizza.
Och åkt igenom mååånga danska och svenska städer.
Familjen jag bor hos är lika snäll i verkligheten som på telefon vilket känns väldigt bra då jag har
varit otroligt nervös över precis allt-
särskilt att jag ska sakna hemma alldeles för mycket men förhoppningsvis är det överkomligt.
Om jag lyckas vakna tidigt imorn kanske jag hinner ta lite bilder på hur jag bor och sånt, men just nu får ni nöja er men mobil bilder !
Alltså, jag hade faktiskt fler bilder men dom kom visst inte med,
så här är Aro färgan och nån dansk skylt. Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0