2012-05-05

Idag var jag lost i Marstal. Väldigt fin stad! Men alla affärer som innehöll kläder var också fyllda med tanter och 45+are som.. Jag vet inte, iallafall var det mest kläder för äldre människor. Så jag köpte glass istället!

 

 

Jag hittade en nattklubb!

 

ett sjöfarts museum

massa pubar

 

Och Mars glass! ååh!

Hittade även Kims chips<3

 

När jag kom tillbaka ifrån Marstal var Percival och lilla Rasmus på plats i hagen. Jag fixade iordning stallet för kvällen. Hann med att träna Jaslin i 30 min och sen fick jag en kämpig lektion på Halla!

På måndag tänkte jag dokumentera hela min dag i bilder hade jag tänkt.

 

Percival

Lilla Rasmus
Kissemiss Lillebror
Jaslin kom och mötte mig i hagen!
Och 2 andra nyfikna Irish cob
"Lilla" Halla


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0