2012-04-21

Idag gick jag upp kl 09 och jag såg på medans Iris tränade Brenda och Flicka. Man lär sig mycket av att kolla på,
allt ser väldigt enkelt ut men när man själv ska testa är det jätte svårt.
Sedan lärde hon mig flexningar (tror jag att det kallas på svenska) vilket betyder att man flyttar vikten med hjälp av bettet/handen. Sedan fick jag även rida Halla men bara i skritt och testa flexningar ifrån ryggen.
Jag har även plockat bajs i hagar igen, på något skruvat sätt är det lite avslappnande att bara gå runt där o plocka
och tänka på allt möjligt!
Fick även torka hästars förkylda snoriga näsor, det finns två mindre mysiga saker med det:
Dom snorara ungefär 1/2 dl mer än människor och det ser ut som äppelmos.
Iallafall så kommer vi kanske att låna en 4-åring (HÄST) från en av Iris vänner som jag får träna, självklart med hjälp av Iris. Det skulle vara väldigt roligt om det blev så!
Jag hann också med att vara nån timme i Ærøskøbing, ett litet  centrum här på ön så här kommer lite bilder.
Verkligen lite bilder för det började regna och åska !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0